Ahogy 2013-ban a Primavera átvette a Vespa modellpalettáján az LX helyét, a Sprint 2014-t?l az S-t helyettesíti. A motor a nevében sem hagy kétséget szándéka fel?l, hogy a legsportosabb és legdinamikusabb kistest? modellje legyen a legendás olasz gyártónak.
A Sprint a '60-as években nagy sikert aratott fürge kis Vespák fiatalos és modern változata, amit kellemesen kiemel a sportos ülés és a klasszikus formájú szögletes fényszóró. A robogó teljesen új, 12 colos alumíniumöntvény kerekeket kapott, ez az els? alkalom, hogy kistest? Vespára a GTS sorozattal megegyez? méret?, nagy kerék kerül.
A préselt pléh idomzat a Vespának mindig is jellegzetessége volt. A Sprint formája kell?képpen múltidéz? és figyelemfelkelt?, aminek a megszokott fekete, fehér és piros színek mellett az új kék vagy sárga különösen jól áll. A motor méretei az LX és az S méreteivel azonosak maradtak, néhány alapvet? módosításnak köszönhet?en a Sprint mégis ergonomikusabb, kényelmesebb és könnyebben kezelhet? lett. A lábtér mérete megn?tt, az idom új formája megálláskor biztosabb talajfogást enged. A Sprint sisaktartójának mérete 16.6 liter, köszönhet?en a taposó alá áthelyezett akkumulátornak, így egy zárt sisakot is könnyedén képes elrejteni.
A Sprint háromféle blokkal lesz kapható: két- és négyütem? 50 cm³-es, és 125 cm³-es négyütem?, légh?téses, háromszelepes verzió választható. A gyártó szerint a fogyasztása és a szerviz intervallumok hossza miatt a fenntartási költségei különösen kedvez?ek.