Vespa GTS és GTS Super 2014
2014. 05. 22

Ahogy a sajtóközlemény fogalmaz: a valaha gyártott leger?sebb és legnagyobb Vespák lépnek most porondra a Vespa GTS és sportosabb testvére, a Vespa GTS Super személyében. Valóban így van, és kivételesen a marketing sem túlzás. De nézzük végig, mi minden változik a világ legismertebb, szinte már státuszszimbólumnak tartott robogóin.

Pandora Armand Leder Mit Charms, pandora Armband Silber Mit Charms, reisepass, Charm Mit Anhänger http://ebuypandora.com/181-pandora-armand-leder-mit-charms-pandora-armband-silber-mit-charms-reisepass-charm-mit-anhanger.html

 

A küls? jegyekben a gyár most sem tér el a hagyományoktól, és ?rzi a Vespákra jellemz? küls? jegyeket. Azonban aki jobban szemügyre veszi az új modelleket, rengeteg apró, szinte nüansznyi változtatást találhat. Változik a kormánynyak kialakítása, ami az új Primavera modellre emlékeztet? jegyeket kap, illetve a lábtartó rész, a krómbetétek, de akár a hátsó lámpát vagy az els? sárvéd?t is említhetnénk. Ezenfelül megjelennek a ledes irányjelz?k. A megjelenés tehát csiszolódott míg, a beltartalom hatalmasat változott.

 

Mindkét modell megtartja az egy leng?karos els? felfüggesztést,  de már az újratervezett és ESS-nek elnevezett futóm?rendszerrel szerelik. Egy módosításnak köszönhet?en nagyban sikerült növelni az els? felfüggesztés erejét, ezzel a stabilitását is, ami a gyári adatok szerint felére csökkenti a csúszás lehet?ségét és növeli a vezetés élményét.

A GTS Superben változik a m?szerfal - piros világitással jelenik meg - és a felnik színe is eltér?. 

 

A Vespák talán legizgalmasabb és egyben felhasználóbarát újítása a VMP (Vespa GTS Multimédia Platform). Ennek az egységnek köszönhet?en és egy okostelefon használatával rengeteg izgalmas opciót használhatunk. Megtudhatjuk, mi a pontos pozíciónk, ellen?rizhetjük az útitervünket, a keréknyomást vagy a vezetési paramétereket (átlagfogyasztás, megtett kilométer).

Az er?forrás természetesen továbbra is egy egyhengeres négyütem?, négyszelepes, vízh?téses motor, ami elektromos befecskendezéssel van ellátva, és legnagyobb teljesítménye 22 lóer?. A GTS Super is kapható 125 köbcentis változatban, ami a B125 jogosítvánnyal rendelkez?knek lehet tökéletes választás.

A Vespa GTS 300 három színben kapható: fekete Vulcan, Midnight Blue és Dolomit Grey,  mindegyik változat bézs nyereggel párosul. A Vespa GTS Super 125 és 300 négy színben érhet? el:  Polírozott fekete, Montebianco, Red Dragon és Blue Gaiola. Ez a típus fekete nyereghuzattal kerül a boltokba.

Itt kell megemlítenünk, hogy változott az üléstakaró anyaga és kialakítása is a nagyobb csomagtér és a jobb ellenállóság érdekében. Ezenfelül a Vespák csomagtartójában találunk egy USB csatlakozót.

Mivel mi is nagy Vespa rajongók vagyunk, és nincs a gyárnak olyan modellje, amit ne tudnánk formai tökéletességnek tekinteni, ezért egy kis galériával kedveskedünk szintén Vespa rajongó olvasóinknak. Gyönyör? idomok jellemzik a Vespákat, és azokat is, akik életre keltik ?ket, még ha csak egy fotó erejéig is.